نقد و بررسی تویوتا پریوس 2019

نکات مثبت

  • سوخت اقتصادی و عالی
  • فضای کافی برای حمل
  • ویژگی های استاندارد و ویژه
  • رانندگی با تمام چرخ ها به صورت استاندارد

نکات منفی

  • شتاب کم
  • هدایت نامناسب

ویژگی های جدید سال 2019

  • رانندگی توسط تمام چرخ ها
  • حالت های جدید رانندگی
  • برخی از بروز رسانی های مربوط به سبک خودرو

نقد و بررسی تویوتا پریوس 2019

بررسی تویوتا پریوس و رتبه بندی

در حال حاضر خودرو تویوتا پریوس در بین سایر خودرو های رده خود دارای رتبه 8.3 از 10 است. این رتبه بر اساس 40 ویژگی و قطعات جدید این خودرو در سال 2019 ارزیابی شده است. همچنین تویوتا پریوس یکی از بی صداترین خودروهای جهان محسوب می شود.

آیا تویوتا پریوس ماشین خوبی است؟

پریوس خودروی ترکیبی بسیار خوبی است. اگرچه این خودرو مانند بسیاری از اتومبیل های جمع و جور غیر ترکیبی کاربرد عالی و مناسبی ندارد. آنچه در کمبود انرژی آن وجود دارد، این کارایی را در راندمان سوخت اتوموبیل ایجاد می کند. فراتر از صرفه جویی در هزینه بنزین، این تویوتا ترکیبی، با دسترسی فشرده و انتقال یکپارچه بین موتور بنزینی و موتور الکتریکی، یک ماشین نرم و راحت برای رانندگی است. پریوس بسیاری از ویژگی های ایمنی استاندارد را دارد و همچنین فضای کابین مناسب برای بزرگسالان و فضای حمل بار بیشتر از سایر اتومبیل ها در اندازه خودش دارد.

نقد و بررسی تویوتا پریوس 2019

آیا باید تویوتا پریوس را بخرم؟

به عنوان اصلی ترین خودرو ترکیبی بازار انبوه در ایالات متحده، پریوس هنوز هم یکی از بهترین ها در نوع خودش. با این اوصاف، اتوموبیل های جذاب دیگری وجود دارند که مورد توجه سایر رانندگان قرار می گیرند. اگر به دنبال یک ماشین سبز رنگ با رانندگی راحت و سریع هستید، یک ماشین شورلت تمام الکترونیک برای شما گزینه مناسبی است. Hyundai Ioniq همچنین عملکرد بسیار عالی را ارائه می دهد و به عنوان یک خودروی الکتریکی، پلاگین ترکیبی با باتری در دسترس است. وقتی صحبت از خودروهای ترکیبی می شود، تویوتا انتخاب گسترده ای را فراتر از پریوس ارائه می دهد. زیرا شرکت Prius c یک هاچ بک کوچکتر و ارزان تر با صندلی عقب جادار را معرفی می کند.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی کیا اپتیما 2019

یک تویوتا پریوس جدید بخریم یا یک تویوتا پریوس کارکرده خریداری کنیم؟

در سال 2019، پریوس رانندگی با تمام چرخ ها را اختیاری در دسترس قرار می دهد. سایر به روزرسانی ها شامل یک سبک جدید برای خودرو و استفاده از حالت های جدید است. خریدارانی که نیازی به رانندگی با تمام چرخ ها ندارند یا به تغییرات طراحی جدید علاقه ندارند، ممکن است بخواهند برای خودروی مورد استفاده خود اقدام به خرید کنند. اگر شما تویوتا پریوس های کارکرده که تفاوت زیادی با تویوتا های جدید ندارند خریداری کنید می توانید تا حدود بسیار زیادی در میزان هزینه ها صرفه جویی کنید. تویوتا نسل فعلی پریوس را برای سال 2016 راه اندازی کرد. ما توصیه می کنیم از سال 2017 و بعد از آن خرید پریوس را انجام دهید، زیرا این مجموعه ها با مجموعه کاملی از ویژگی های ایمنی استاندارد همراه هستند.

نقد و بررسی تویوتا پریوس 2019

ما این تحقیق را برای شما انجام دادیم:

با توجه به 40 بررسی انجام شده برای این خودرو، هدف ما این است که خرید ماشین بعدی خود را با استفاده از این بررسی ها تا حد امکان آسان کنید. در بررسی جامع ما همه چیز را که باید در مورد Toyota Prius بدانید برای شما توضیح خواهیم داد. این داده های مورد نیاز (مانند تخمین سوخت اقتصادی، مشخصات اسب بخار و ابعاد فضای بار) را با 40 بررسی حرفه ای تویوتا پریوس برای استفاده شما لحاظ شده است. این تحقیق در مورد تویوتا پریوس 2019، شامل تحقیقات قابل استفاده برای همه سال های مدل در این نسل است، که از سال 2016 تا 2019 انجام می شود.

نقد و بررسی تویوتا پریوس 2019

بیشتر بخوانیدنقد و بررسی AUDI A8

تویوتا پریوس در مقایسه با سایر ماشین های این رده

Insight یک نسخه جدید برای خودرو های ترکیبی است. ظاهر طراحی شده برای آن بیشتر از آنکه به یک مدیل تویوتا پریوس شباهت داشته باشد از نزدیک به یک سدان سنتی شبیه است. به غیر از تفاوت نوع بدنه، این خودروها مشابه هستند، با قیمت پایه تقریباً یکسان، هزینه سوخت سالانه و ویژگی های ایمنی استاندارد که به طور یکسان در هر دو خودرو دیده می شود. با این حال، Insight فضای حمل بار کمتری نسبت به پریوس دارد.

نقد و بررسی تویوتا پریوس 2019

نقد و بررسی تویوتا پریوس 2019

تویوتا پریوس چند صندلی برای استفاده دارد؟

پریوس یک هاچ بک چهار درب است و دارای اتاق با پنج عدد صندلی برای استفاده 5 نفره است. تکنولوژی استفاده شه برای ساخت و طراحی صندلی های این نوع ماشین جدید نیست، ولی با این حال صندلی های بسیار راحت و مناسبی دارد. فضای کافی در صندلی های عقب برای نشستن بزرگسالان با اندازه متفاوت وجود دارد، حتی این فضا در قسمت صندلی پشتی راننده برای نشستن راحت در نظر گرفته شده است. لوازم داخلی موجود در پریوس استاندارد است و از اثاثه یا لوازم داخلی چرمی مصنوعی و صندلی های جلو گرم شده تشکیل شده است. صندلی های پریوس دارای دو مجموعه از لنگرهای پایین و سه لنگر برای نگهداری هستند. در کل، کابین پریوس به خوبی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: بررسی تخصصی آئودی A6

تکنولوژی های ارتباطی جدید، بلوتوث و استفاده از سرگرمی های جدید در تویوتا پریوس

تویوتا پریوس، به صفحه نمایش لمسی، سیستم تشخیص صدای پیشرفته و سه درگاه USB مجهز است. پس از آشنایی با سیستم هوشمند مورد نظر، منوها از نظر استفاده بسیار آسان هستند و گرافیک واضحی برای استفاده در اختیار کاربر قرار می دهند. بر خلاف اکثر اتومبیل ها، که نمایشگر راننده را بر روی فرمان قرار می دهند، تویوتا این صفحه را در بالای صفحه سرگرمی در قسمت میانی داشبورد اوتومبیل قرار می دهد. این سیستم جذاب شامل یک صفحه نمایش لمسی 11.6 اینچی، شارژ بی سیم تلفن های هوشمند فعال شده و سیستم صوتی حاوی 10 بلندگو JBL است. اگرچه بسیاری از تویوتا های جدید در حال حاضر دارای اپل CarPlay هستند، اما هنوز در تویوتا پریوس از ای ویژگی استفاده نشده است.

نقد و بررسی تویوتا پریوس 2019

عملکرد پریوس

موتور پریوس: راحت و سریع

پریوس با داشتن موتور ترکیبی با قدرت 121 اسب بخار قدرت، در مقایسه با موتور های کوچک پر سعت می تواند سرعت بیشتری داشته باشد. پس از ترکیب شدن این موتور، پریوس احساس می کند که به اندازه کافی سرحال است تا بتواند به راحتی با سرعت بالا حرکت کند. هر تریم مجهز به موتور چهار سیلندر 1.8 لیتری، موتور الکتریکی و گیربکس اتوماتیک متغیر (CVT) است. مدل های چرخ محور جلو دارای باتری یون لیتیوم بوده و از مصرف سوخت بهتری برخوردار می شوند. Priuses با محرک تمام چرخ دارای باتری هیدرید نیکل فلز است که به طور کلی برای آب و هوای سرد از یون لیتیوم بهتر است.

سواری و هندلینگ Prius: بسیار راحت تنظیم شده است.

تویوتا پریوس یک سواری راحت را ارائه می دهد و گوشه و کنار جاده ها را خیلی راحت می پیماید. بر خلاف چندین ماشین جمع و جور دیگر، فرمان در Prius تقریبا هیچ بازخوردی از جاده ارائه نمی دهد. Prius 2019 یکی از معدود اتومبیل های ترکیبی است که با استفاده از کنترل کامل در چهار چرخ خود اقدام به رانندگی می کند. مدل های مجهز به سیستم AWD-e اختیاری تقریباً شبیه به یک چرخ محرک جلو Prius هستند: صاف ، پایدار و بی نظیر. سیستم چرخ محرک همه چرخ های اتومبیل را بدون محدودیت درگیر می کند تا بتواند در سایر جاده ها، روی برف و سایر سطوح لغزنده استفاده شود.

صداگیری تویوتا پریوس

برای رفع مشکلاتی همچون صداگیری خودرو تویوتا پریوس می توانید با کارشناسان ما در وستینال در تماس باشید تا پس از بررسی دقیق مسئله به رفع آن بپردازند.

مقالات دیگر وستینال

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هر سوالی داشته باشید در واتس اپ پاسخ خواهیم داد