چرا صفرشویی خودرو اهمیت دارد ؟ | وستینال

چرا صفرشویی خودرو اهمیت دارد
فهرست مطالب

ماشین هرکس، جلوه ای از شخصیت اوست، افراد بی نظم و افرادی که ذهن آشفته ای دارند، معمولا به ماشین خود رسیدگی نمی کنند و خودروی آنها همیشه کثیف و شلخته است، اما افرادی که به کار و جایگاه خود اهمیت می دهند، اتومبیل خود را تمیز نگه می دارند. همه ما باید به خودروی خود اهمیت دهیم و سعی کنیم هر چند وقت یک بار از خدمات صفر شویی و صفرشویی داخل ماشین بهره مند شویم . صفرشویی خودرو مانند کارواش های معمولی نیست، بلکه یک فرآیند است که در آن به نظافت تمامی قسمت ها و جزییات داخلی و خارجی ماشین، ترمیم، پولیش و نظافت موتور ماشین و غیره پرداخته می شود.

در واقع صفر شویی خودرو به جز تمیزی داخل و خارج خودرو هدف مهم تر دیگری نیز دارد که پیدا کردن عیب های خودرو و مهم تر از آن برطرف کردن عیب های خودرو است. وقتی داخل و خارج خودرویتان تمیز شد و عیب های آن نیز در حد ماشین صفر برطرف شد از آن لذت خواهید برد و همانطور که از نامش پیداست ماشین را صفر شویی کرده اند.

 

اهمیت صفرشویی خودرو

اهمیت صفرشویی خودرو

مزایای صفر شویی خودرو چیست؟

  • خودرو به طور اساسی تمیز می شود زیرا تمام نواحی اتومبیل نظافت می شود در نتیجه دیر به دیر به کارواش برای نظافت نیاز می شود.
  • در صفرشویی اتاق خودرو با جارو شارژی تمیز می شود در نتیجه هیچ گونه آلودگی در خودرو باقی نمی ماند.
  • در صفرشویی خودرو با استفاده از مواد نانو آلودگی تا چند هفته جذب نمی شود.
  • در این سرویس مواد شوینده هر قسمت با هم متفاوتند در نتیجه آسیبی به نواحی مختلف خودرو وارد نمی شود.
  • در صفرشویی خودرو رنگ، لاستیک و شیشه را بلافاصله همزمان با تمیز کردن گرد و خاک پولیش می کنند تا ظاهری درخشان به آن بدهند.
  • در صفرشویی به دلیل ایجاد خاصیت آبگریزی حتی در روزهای بارانی، خودرو تمیز می ماند.

اهمیت صفرشویی خودرو

حفظ ظاهری خودرو

دلیل اصلی صفر شویی مداوم حفظ ظاهر اصلی خودرو است. ماشینی که به تازگی شسته شده و جلا داده شده است ، اگر به صورت مداوم رسیدگی شود همیشه می درخشد. شاید هیچ وقت ماشین شما شبیه به روز اول نشود ، اما صفر شویی خودرو به حفظ ظاهر خودروی شما کمک شایانی می کند.

راحتی سرنشینان

همه ما می دانیم که نشستن در یک ماشین کثیف نفرت انگیز است. نه تنها همه ما فضای تمیز و دلنشین خودرو را ترجیح می دهیم ، بلکه باید با توجه به زمانی که در خودرو سپری می شود در اولویت باشد. فضای داخل خودرو باید به صورت مداوم جارو زده شود و برای تمیز کردن قسمت های پلاستیکی در خدمات صفرشویی از محصولات مخصوصی استفاده می شود. استفاده از مواد مخصوص برای قسمت های چرم باعث افزایش طول عمر آن ها می شود.

حفظ ارزش واقعی خودرو

خدمات صفرشویی ماشین شما می تواند یکی از بهترین راه ها برای حمایت از سرمایه گذاری شما باشد. جهت به دست آوردن بیشترین دستاورد از خودروی خود ، تمیز کردن و صفر شویی مداوم امری ضروری است. انجام این کار به صورت مداوم برای خریدار مشخص می کند که شما از خودروی خود مراقبت کرده اید و ارزش آن را دارد.

هر چند وقت یکبار باید ماشینمان را صفر شویی کنیم ؟

اکثر متخصصان توصیه می کنند هر 4 الی 6 ماه ( سالی 2 الی 3 بار ) این کار را انجام دهید. البته این موضوع به نوع ماشین و شخصیت شما هم بستگی دارد. بدیهی است که هر چه بیشتر خودروی شما صفر شوئی شود ، وضعیت بهتری خواهد داشت.

 

مزایای-صفرشویی-خودرو

مزایای-صفرشویی-خودرو

آیا سرویس صفرشویی خودرو برای تمامی خودروها یکسان انجام خواهد شد؟

صفرشویی خودرو در تمامی خودرو ها مشابه انجام نمی شود،در واقع برای انجام این فرایند با توجه به متریال مورد استفاده در قطعات داخلی و خارجی خودرو ،شوینده های متفاوت و مواد اولیه مناسب همان خودرو آماده و استفاده خواهد شد تا از ایجاد مشکلات در مسیر شستشو جلوگیری شود.

هر متخصصی در زمینه صفرشویی خودرو ممکن است  کارها را با کمی تفاوت  انجام می دهد. هر کدام رویکرد خاص خود را دارند و خدمات مختلفی را اضافه و یا حذف  می کنند. اما در صفرشویی خودرو هدف تمیز کردن گوشه و کنار وسیله نقلیه شما است و این هرگز تغییر نمی کند.

در صفرشویی خودرو ، متخصص  زمان بسیار بیشتری را صرف تمیز کردن فضای داخلی ماشین شما می کند. چرا؟ زیرا این بخش نادیده گرفته تر از سایر بخش های خودرو است.

تفاوت بین صفر شویی ماشین و کارواش معمولی چیست ؟

صفرشویی یک نسخه دقیق تر و عمیق تر کارواش معمولی خودرو می باشد. در روند صفرشویی نه تنها تمرکز بر روی شستن خودرو است ، بلکه هدف نو کردن و اغلب ترمیم قسمت های مختلف می باشد. تفاوت بین این دو روند خیلی قابل تشخیص نیست. در حالی که کارواش های سنتی خیلی سریع تر و ارزان تر از خدمات صفر شویی خودرو هستند ، در صفر شوئی کیفیت خودروی شما همانند روز اول خواهد شد. قسمت بیرونی خودروی شما خیلی بهتر از تصورتان خواهد بود. در کارواش سنتی قدرت بسیار بالای فرچه ممکن است خط و خراش های ریزی روی رنگ ماشین ایجاد کنند.

اشتراک گذاری این مطلب:

در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هر سوالی داشته باشید در واتس اپ پاسخ خواهیم داد