تعمیر سرسیلندر پژو 405 در تعمیرگاه کاراک | نشانه خرابی سرسیلندر 405 چیست ؟

تعمیر سرسیلندر پژو 405
فهرست مطالب

خرابی سر سیلندر پژو 405 می تواند برای موتور و کیف پول شما مخرب باشد. و گاهی اوقات فقط سر سیلندر شما نیست که مشکل دارد. این می تواند نشانه ای از مشکلات بزرگتر در موتور خودرویتان باشد. اگر آسیب خیلی زیاد نباشد، ممکن است فرصتی برای تعمیر سرسیلندر وجود داشته باشد، اما در بسیاری از موارد نیاز به تعویض دارد. یکی از شایع ترین علل خرابی سرسیلندر پژو 405 ، ترک خوردن است.

این مشکل به احتمال زیاد باعث می شود که شما نیاز به سرسیلندر جایگزین داشته باشید، زیرا ماشین آلات همیشه قادر به تعمیر آنها نیستند. تعمیر چنین خرابی فایده ای ندارد و ترک‌ها بلافاصله پس از بازسازی مجدداً ایجاد می شوند و شما را دقیقاً در همان موقعیت قرار می دهند، پس بهتر است پول خود را صرف خرید سرسیلندر 405 کنید نه بازسازی ترک های آن .

در این مقاله ضمن معرفی نشانه های خرابی سرسیلندر پژو 405 ، به بررسی تعمیر سرسیلندر پژو 405 در تعمیرگاه خودرو وستینال خواهیم پرداخت .

 

 

علائم خرابی سرسیلندر پژو 405 چیست؟

 

خرابی سرسیلندر پژو 405 نشانه های متفاوتی دارد ، این که رانندگان بتوانند در سریعترین زمان ممکن آنها را تشخیص دهند تا هرگونه آسیب محدود شود ، امری مهم و ضروری است . اگر سرسیلندر از کار بیفتد، منجر به خرابی موتور و در نتیجه کل خودرو  خواهد شد. برخی نشانه های خرابی سرسیلندر پژو 405 به شرح زیر می باشد :

  1. کاهش سطح مایع خنک کننده یا تغییر دمای مایع خنک کننده
  2. افت سطح روغن
  3. افت عملکرد موتور
  4. دود از اگزوز خارج می شود

شایع ترین دلیل خرابی سرسیلندر، گرمای بیش از حد ناشی از از دست دادن مایع خنک کننده، خرابی واشر سر یا جریان محدود مایع خنک کننده است. در موارد شدید، ترک خوردگی یا آسیب سر سیلندر می تواند منجر به آسیب نهایی به کل موتور شود.

 

علائم خرابی سرسیلندر پژو 405

خرابی سرسیلندر پژو 405 چه نشانه ای دارد ؟

تعمیر سرسیلندر پژو 405 در تعمیرگاه وستینال

در تعمیرگاه خودرو وستینال اغلب ترک‌ها یا نشتی‌ها را در سرسیلندر در جایی که مایع خنک‌کننده از دست می‌رود، به‌طور دائم تعمیر می شود. شما می توانید به راحتی خودرویتان را به  این تعمیرگاه بیاورید و با اطمینان کامل از نتیجه کار ، ماشین خود را به ما بسپارید . کافیست فرم زیر پر نمایید و منتظرتماس همکاران ما باشید و یا با شماره 09128682286 تماس حاصل فرمایید .

 

درخواست مشاوره تعمیرات خودرو

  • مشاوره رایگان

سرسیلندر چیست ؟ 

 

سر سیلندر پژو 405 در بالای بلوک موتور قرار می گیرد و سیلندرهای آن را می پوشاند، بنابراین محفظه احتراق ایجاد می شود. سرسیلندر فضایی را برای گذرگاه هایی که هوا و سوخت را به سیلندرها تغذیه می کند ایجاد می کند و توسط واشر سرسیلندر در جای خود آب بندی می شود.

 

مطالب پربازدید : ریمپ ایسیو پژو 405 

 

به دلیل تغییر مداوم دما و فشار بالا ، سرسیلندر باید به اندازه کافی قوی باشد تا در برابر فشارهای وارد شده بر روی آن بدون ترک یا شکستن مقاومت کند. این یک بخش پیچیده و حیاتی از موتور و وسیله نقلیه است ، و به این معنی است که هر مشکلی که ممکن است ایجاد شود باید در اسرع وقت تعمیر گردد تا خرابی های بزرگتری را ایجاد نکند .

سرسیلندر پژو 405 چگونه عمل می کند _ تعمیر سرسیلندر پژو 405

سرسیلندر پژو 405 چگونه عمل می کند

سرسیلندر پژو 405 چگونه کار می کند ؟ 

 

سر سیلندر به موتور اجازه می دهد تا با اتصال به منیفولدهای ورودی و خروجی ، حداکثر ظرفیت را ایجاد کند تا سوخت و هوا که پیستون های موتور را حرکت می دهد، با سرعت بسوزاند. منیفولد ورودی هوا را وارد سیلندر می کند ، سیلندر  جایی است که  احتراق انجام می شود و گازهای خروجی که از طریق منیفولد اگزوز خارج می شود تولید می گردند . مهم است که دریچه‌های ورودی و خروجی که اجازه ورود و خروج گازهای مربوطه را می‌دهند، در زمان‌های صحیح باز و بسته شوند تا موتور به خوبی کار کند.

 

مطالب مرتبط : تعمیر جوش آوردن پژو 405 

 

دلیل خرابی سرسیلندر پژو 405 چیست ؟ 

شایع‌ترین دلیل خرابی سر سیلندرپژو 405 ، گرمای بیش از حد است که به سبب مواردی نظیر  : از دست دادن مایع خنک‌کننده، خرابی واشر سرسیلندر یا جریان محدود مایع خنک‌کننده ، ایجاد می‌شود. در موارد شدید، ترک خوردن یا آسیب دیدن سر سیلندر 405 می تواند منجر به آسیب نهایی به کل موتور شود! شما باید در اسرع وقت با هر مشکلی مقابله کنید تا از این اتفاق جلوگیری کنید و اقدام تعمیر سرسیلندر پژو 405 خود نمایید .

 

سر سیلندرها همچنین می توانند به دلیل فشار شدید  که در اثر تغییرات شدید دما بر روی آنها وارد می شود ، تاب بخورند. این بدان معناست که دیگر سطح صافی برای نگه داشتن واشر سرسیلندر در موقعیت مناسب فراهم نمی کند، که می تواند بعداً به مشکلات گران قیمت به شکل تعمیرات اساسی یا نیاز به تعویض کلی موتور منجر شود.

ترک خوردگی از دلایل خرابی سرسیلندر پژو 405

ترک خوردگی سرسیلندر

 

 

تاب برداشتن یک مشکل خاص برای سرسیلندرهای ساخته شده از آلومینیوم است. موتورهای مختلف دارای سطوح مختلف تحمل برای تاب برداشتن سرسیلندر هستند ، برخی از آنها می‌توانند مقدار زیادی تاب خوردگی را تحمل کنند در حالی که هنوز به طور مؤثر کار می‌کنند. اگر سر سیلندرپژو 405 شما تاب می‌خورد، ممکن است بتوانید آن را نزد مکانیکی ببرید که متخصص در تنظیم مجدد آن‌ها است . در غیر این صورت ، احتمالاً به تعویض نیاز خواهید داشت.

برای تعمیر و تعویض سرسیلندر پژو 405 می توانید به تعمیرگاه سرسیلندر وستینال به آدر زیر مراجعه بفرمایید :

شرق تهران _ سه راه تهران پارس ، خیابان دماوند روبروی کمیته امداد ، تعمیرگاه وستینال ( پلاک 60 )

برای پیدا کردن بهتر مسیر می توانید از لوکیشن زیر استفاده نمایید :

اشتراک گذاری این مطلب:

در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هر سوالی داشته باشید در واتس اپ پاسخ خواهیم داد