دانستنی های صفرشویی خودرو | وستینال

صفرشویی خودرو
فهرست مطالب

کارواش رفتن جهت شستشوی معمولی و صفرشویی خودرو ، دو انتخاب متفاوت جهت تمیز کردن ماشین است. شاید پیش خود فکر کنید که این دو مورد، هیچ فرقی با هم ندارند و یک کار را برای اتومبیل شما انجام می‌دهند؛ اما این باور غلطی در میان مردم است. در صفر شویی خودرو تمامی قسمت های خارجی و داخلی با مواد شوینده و با دقت بسیار زیاد شسته می شوند.

در صفر شویی خودرو تمامی قطعات داخلی (کابین) و خارجی (بدنه) ماشین اعم از داشبورد، موتور، صندلی ها، رودری ها، سقف و لاستیک بل دقت و ظرافت زیادی شسته میشوند، همچنین در مراحل کار در صفرشویی خودرو نیز از مواد شوینده درجه یک و بهتری نسبت به مواد شوینده شست و شوی عادی استفاده میشود. بیشترین تمرکز صفرشویی بر تمیز کردن داخل اتاق است.

 

صفرشویی خودرو

مرکز صفرشویی خودرو

 

اهمیت صفرشویی پیش از فروش خودرو کارکرده

یکی از نکات مهمی که قبل از اقدام به فروش ماشین دست دوم پیشنهاد می‌شود؛ صفرشویی کامل خودرو است. وسیله نقلیه‌ای که دارای ظاهر تمیز و زیبایی باشد؛ حتما طرفداران بسیاری پیدا خواهد کرد تا اتومبیلی که در اثر کثیفی‌ها، کهنه‌ و ناکارآمد به نظر می‌رسد. تاثیر دوم این موضوع در بهبود کارشناسی خودرو کارکرده و نتایج دقیق‌تر بررسی توسط کارشناس است.

برخی بر این باورند که صفرشویی خودرو، تنها پیش از فروش ماشین الزامی است و تا زمانی که قصد معامله نداشته باشند؛ نسبت به این کار اقدام نمی‌کنند. اما بهتر است که شستشوی اتومبیل را به صورت دوره‌ای و مکرر انجام دهید؛ زیرا رانندگی با یک وسیله نقلیه تمیز هم در سلامت سرنشینان موثر بوده و هم حس خوبی به شما می‌دهد.

آیا نحوه صفرشویی در خودروهای گوناگون ، متفاوت است؟

بله، خدمات صفر شویی در تمامی خودرو ها با یکدیگر متفاوت است. چرا که باید برای انجام فرایند شستشو عملا مواد اولیه مورد مناسب هر خودرو را تهیه نمود تا از مشکلات اصلی در شستشوی خودرو جلوگیری شود.

مراحل صفرشویی ماشین در محل به چه صورت است؟

در ابتدا به صورت موردی مراحل شستشوی خودرو را در محل شرح می دهیم و سپس به صورت کلی در خصوص تمامی بند ها اطلاعات کاملی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. مراحل صفرشویی خوردو در محل به صورت زیر است:

بررسی و تمیزی قسمت درونی و داخلی خودرو

جرم گیری صندلی ها و…

شستشوی سقف خودرو

شستشو و تمیز کاری در قسمت داشبور خودرو

موتور شویی

استفاده از اسپری های خوشبو کننده و همچنین اسپری های دور لاستیک

اگر بخواهیم به طور کلی موارد فوق را در سه دسته مهم تقسیم بندی کنیم می توانیم به روشویی، توشویی و موتور شویی اشاره کنیم که هر کدام از این قسمت ها عملا اشاره به نقاط خاصی از خودرو دارند. به عنوان مثال:

روشویی شامل بدنه ماشین، شستشوی آینه‌های بغل، شیشه‌ها، دستگیره در، سپر، چراغ، تایر و … می شود.

توشویی شامل شستشوی صندلی‌ها، روکش‌ها، کفی‌ها، دیوار داخلی ماشین، سقف و ستون ماشین و … و همچنین نظافت صندوق عقب است.

موتور شویی شامل کارواش بخار سیار نانو که موتورشویی ماشین به همراه بخش‌های درون کاپوت ماشین است.

 

صفرشویی

مرکز صفرشویی خودرو

 

صفرشویی ماشین با بخار به چه صورت انجام می شود؟

در بسیاری کارواش های سیار و ثابت در کنار صفرشویی سنتی، صفرشویی با بخار را نیز برای مشتریان خود در نظر گرفته اند. با استفاده از صفرشویی با بخار که یکی از بهترین روش ها برای شستشوی خودرو است حتی به کوچک ترین نقطه از خودروی شما دسترسی خواهند داشت و به کمک کارواش نانو بخار تمامی منافذ و آلودگی ها را پاک سازی خواهند کرد.

مزایای صفرشویی خودرو با بخار چیست؟

شستشوی داخل ماشین به کمک بخار به دلیل آن که خاصیت استریل نمودن و ضد عفونی کردن را دارد می تواند بوی بد قسمت درونی خودروی شما را به خوبی از بین ببرد، همچنین به دلیل استفاده از لوله تفنگی می توان به عمیق ترین لایه های خودرو دسترسی داشت و با استفاده از آن، خودرویی عاری از هرگونه آلودگی و ذرات غبارآلود را تجربه کرد. از جمله این مناطق می توان به کانال کولر، جا لیوانی و… اشاره نمود. همچنین شما می توانید به خوبی لایه های درونی و غبارآلود میان دکمه ها و المان های قرار گرفته شده در خودرو را به خوبی پاک سازی کنید.

جمع بندی نهایی

در این مقاله سعی شد در خصوص صفرشویی خودرو و همچنین بخارشویی خودرو اطلاعات کاملی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، برای آن که بتوانید به کامل ترین مباحث ما دسترسی داشته باشید و لیست قیمت انواع دستگاه های کارواش بخار مخصوص توشویی را دریافت کنید می توانید با فیدار کلین در تماس باشید. (این کار را نیز می توانید از طریق شماره های فعال درون سایت انجام دهید) همچنین مشاوران ما به صورت تمام وقت پاسخ گوی تمامی سوالات شما در زمینه های مختلف می باشند.

اشتراک گذاری این مطلب:

در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هر سوالی داشته باشید در واتس اپ پاسخ خواهیم داد