صافکاری تخصصی ال نود در مرکز لمس جادویی کاراک-وستینال

امروزه خودرو یکی از ضروری ترین وسیله زندگی انسان محسوب می شود.گسترش ماشین باعث افزایش تصادفات جاده ای شده است.که این تصادفات باعث آسیب به بدنه خودرو می شود.بدنه خودرو از چندین لایه فلزی تشکیل شده است.که بدنه خودرو با روکش هایی با رنگ های مختلف پوشیده شده است که باعث یکدستی و یکرنگی خودرو می شود.تصادفات باعث آسیب و صدمه به لایه های موجود در خودرو می شود.یکی از شغل ها که مربوط به بدنه خودرو می باشد صافکاری خودرو نام دارد.

صافکاری ال نود به فعالیت هایی گفته می شود که یک صافکار برای درست کردن فرورفتگی،خط و خش هایی که در بدنه خودرو ایجاد می شود صورت می گیرد.خودرو ممکن است به دلایل مختلف که یکی از آنها تصادف است دچار آسیب شود همانطوری که گفتیم بدنه خودرو از فلز است که با حرارت دادن آن در دمای بالا به شکل خودرو در آمده است.

یک صافکار حرفه ای با بررسی قسمت‌های آسیب دیده و برآورد میزان صدمات وارد شده نسبت به انجام نوع صافکاری تصمیم گیری می‌نماید. صافکاری انواع متفاوتی دارد که مهمترین آنها صافکاری pdr ال نود و صافکاری با رنگ l90 هستند. پس از انتخاب نوع صافکاری، صافکار با استفاده از چکش یا دستگاه مکنده، قر شدگی، فرورفتگی یا برآمدگی ایجاد شده در بدنه اتومبیل را از بین می‌برد تا بدنه به حالت اولش بازگردد.

آدرس صافکاری و نقاشی وستینال : 

تهران ، خ دماوند ، نرسیده به سه راه تهرانپارس ، پلاک60

شماره تماس صافکاری و نقاشی وستینال :

09128682286

فیلم صافکاری بی رنگ خودرو ال نود در مرکز وستینال

فیلم صافکاری خودرو ال نود را مشاهده می کنید که توسط تیم حرفه ای وستینال در حال انجام است. از خوبی های این فیلم اینست که شما قبل و بعد از انجام کار را می توانید مشاهده کنید و به مهارت و تجربه استادکاران این مجموعه پی ببرید. از مواردی که در این فیلم می توانید مشاهده کنید : صافکاری بی رنگ ال نود ، ترمیم خط و خش بدنه خودرو ، ترمیم فرورفتگی بدنه خودرو ، ترمیم برآمدگی بدنه خودرو ال نود است.

آدرس صافکاری و نقاشی وستینال : 

تهران ، خ دماوند ، نرسیده به سه راه تهرانپارس ، پلاک60

شماره تماس صافکاری و نقاشی وستینال :

09128682286

ویدئو صافکاری درب ال نود در وستینال

در ویدیو بالا بخش هایی از خدمات ارائه شده برای صافکاری درب ال 90 در وستینال را مشاهده خواهیدکرد.

آدرس صافکاری و نقاشی وستینال : 

تهران ، خ دماوند ، نرسیده به سه راه تهرانپارس ، پلاک60

شماره تماس صافکاری و نقاشی وستینال :

09128682286

اقدامات انجام گرفته برای صافکاری pdr ال 90

در این پروژه صافکاری PDR گلگیر عقب انجام گرفته است ، در طی آن کشیدن با چسب انجام شده و به صورت کلی این صافکاری 4 روز زمان برده و هزینه ای حدودی در سال 1400 مبلغ 1.500.000 تومان در بر داشته است .

قبل از صافکاری پی در آر ال 90

قبل از صافکاری پی در آر ال 90

قبل از صافکاری پی در آر ال 90

قبل از صافکاری پی در آر ال 90

حین صافکاری پی در آر ال 90

حین صافکاری پی دی آر ال 90

صافکاری سنتی رنگ ال نود

صافکاری پی دی آر ال نود

صافکاری PDR درب ال نود

ابزارهای صافکاری استفاده شده برای خودرو تندر 90

میله های صافکاری PDR

شاسی کشی

دستگاه جوش

پولیش

مشتی و قالب تنه

دستگاه بدون رنگ مغناطیسی

تگرک کش چسبی

ابزارهای چوب

ست چسبان PDR

ضربه زن چسبان 

انبر تگرگ کش 

صافکاری ال نود در مرکز وستینال

بدنه خودرو ال نود به دلیل رنگ و جنسی که دارد لازم است در تعمیر و ترمیم آن نهایت دقت به کار رود تا اثری از فرآیند صافکاری روی آن باقی نماند. استفاده از صافکاران حرفه ای برای محقق شدن این امر بسیار ضروری است. صافکاری دارای قلق‌ها و شگردهایی است که عدم آگاهی صافکار نسبت به آنها باعث می‌شود اثرات صافکاری بدون رنگ با pdr و ترمیمی که انجام شده است بر روی اتومبیل باقی بماند. اثرات صافکاری علاوه بر آنکه جلوه نازیبایی را در خودرو شما به وجود می‌آورد باعث کاهش ارزش خودرو شما نیز می‌گردد. در نتیجه هرچه صافکاری خودرو ال 90 با دقت بیشتر انجام گردد به همان میزان ضرر وارد شده به اتومبیل شما نیز بیشتر کاهش می‌یابد و از قیمت خودرو کمتر کاسته می‌گردد.

در برخی مواقع صدمات بسیار بیشتر از یک صافکاری ساده است و صافکار ناگزیر از تعویض قطعه است. تعویض قطعه بیشتر در قسمت درب و کاپوت خودرو انجام می‌گردد. در مرحله بعد صافکار با استفاده از سمباده کشی سطح محل آسیب دیدگی را با سایر قسمت‌ها هم سطح می‌کند و اقدام به بتونه کاری سطح مورد آسیب می‌کند. بتونه کاری یک مرحله ی پیش نیاز برای انجام نقاشی بر روی بدنه خودرو است. صافکار با کمک از روزنامه سایر قسمت‌ها را می‌پوشاند تا رنگ به آنها نفوذ پیدا نکن. سپس با استفاده از دستگاه پمپ قسمت‌های مورد تعمیر را رنگ می‌زند.

فرایند صافکاری به دو عامل بستگی دارد :

تجهیزات صافکاری و مهارت صافکاری. تجهیزات صافکاری یعنی اینکه یک صافکار ماهر باید تجهیزات و ابزار و وسایل با کیفیت برای برطرف کردن آسیب و صدمه خودرو در اختیار داشته باشد. و مورد بعدی و مهمتر مهارت و تجربه صافکار است. یک صافکار حرفه ای تمام سعی خود را می کند که عملیات صافکاری کمترین خسارت و افت قیمتی را به صاحب خودرو تحمیل کند.

مجموعه وستینال در شرق تهران با دارا بودن نیروهای متخصص و حرفه ای، در زمینه صافکاری و نقاشی خودروهای ایرانی و خارجی توانسته است به یکی از بهترین تعمیرگاه های خودرو تبدیل شود که تمام سعی خود را در جهت کسب رضایت مشتریان قرار داده است.

نقاشی خودرو ال 90 در مرکز وستینال

نقاشی تخصصی ال نود

یکی از عوامل موثر در انتخاب خودرو ظاهر و رنگ خودرو می باشد. رنگ خودرو یکی از حساس ترین اجزای خودرو می باشد که از لایه های مختلفی مانند سطح فلزی، لایه آستر، رنگ اصلی و کیلر تشکیل شده است. رنگ خودرو علاوه بر تاثیر در زیبایی ظاهری و قیمت خودرو، یکی از عوامل موثر در حفاظت از بدنه خودرو در برابر خط و خش و آسیب دیدگی ها و فرو رفتگی های جزئی می باشد.

اگر نقاشی به درستی انجام پذیرد صددرصد کیفیت ماشین آسیب دیده شما چند برابر مشاهده می شود و این موضوع را شما نباید نادیده بگیرید. همیشه کیفیت و تخصص مهم ترین ویژگی برای استفاده از هرچیزی در طولانی مدت است. خاطر نشان می کنم که مراحل نقاشی بدنه خودرو به گونه ای است که باید به درستی آن را انجام داد به هر دلیلی صافکار اگر توجهی به این موضوع نداشته باشد صددرصد کیفیت را در کار خود به درستی در نظر نگرفته است.

در نقاشی بدنه خودرو ال نود پیش از هر چیز انتخاب یک صافکار حرفه ای مهم است. هرچه مدل ماشین بالاتر باشد حساسیت ترمیم رنگ بدنه آن نیز بیشتر خواهد بود. یک صافکار حرفه ای با بررسی خسارات وارده ابتدا اقدام به اعمال صافکاری بی رنگ بر روی بدنه خودرو می‌نماید. عملیات صافکاری بی رنگ ال 90 برای رفع قر شدگی‌ها و پستی بلندی‌های ایجاد شده بر روی بدنه ماشین انجام می‌گیرد. صافکار با استفاده از ابزار صافکاری قسمت‌های قر شده را کاملا صاف می‌نماید. در صورتی که قسمتی از بدنه دچار پارگی شده باشد صافکار با بررسی لایه‌های بدنه اقدام به انجام بتونه کاری و لیسه گیری می‌کند.

اجرت صافکاری ال 90 و قیمت پی دی آر در مرکز لمس جادویی کاراک _ وستینال

در اینجا جهت نمونه چند مثال قیمتی برای ال 90 می آوریم ، قابل توجه است این قیمت ها برای سال 1401 میباشد :

خدمت

اجرت

سر گلگیر زیر 40% آسیب صافکاری معمولی

315.000

سر گلگیر زیر 40% آسیب صافکاری PDR

625.000

درب خودرو زیر 40% آسیب صافکاری سنتی

500.000

درب خودرو زیر 40% آسیب صافکاری پی دی آر

1.125.000

 کاپوت زیر 30% آسیب صافکاری بدون PDR

 375.000

 کاپوت زیر 30% آسیب صافکاری بوسیله PDR

 

690.000

در صافکاری و نقاشی تمامی اجرت ها توافقی است و قیمت تنها بستگی به شدت و مهارت صافکار دارد ، بدیهی است هر چه کیفیت کار بالاتر باشد ، قیمت خدمات بالاتر میرود ، شما همچنین برای استعلام قیمت صافکاری L90 خود میتوانید عکس آن را به واتس آپ 09128682286 ارسال نمایید و از مشاوره رایگان ما بهره ببرید

صافکاری پی دی آر چیست ؟

صافکاری پی دی آر روش بازسازی و صافکاری  بدنه خودرو است . از PDR می توان برای حذف و ترمیم خسارت ها و آسیب های بدنه خودرو  استفاده کرد. تا زمانی که رنگ تراشیده نشده یا ترک خورده باشد، PDR یک جایگزین عالی در برابر صافکاری سنتی است.

از صافکاری پی دی آر به عنوان تکنیکی برای صافکاری بدون رنگ استفاده می شود . صافکاری بدون رنگ نیاز به دقت بالا تکنسین دارد تا با احتیاط و ظرافت زیاد به گونه ای صافکاری را انجام دهد که بدنه خودرو دچار ریزش رنگ نشود ؛ که در این حالت بعد از صافکاری از قیمت خودرویش کاسته نشود .

واکس و پولیش ال نود در تعمیرگاه صافکاری و نقاشی وستینال

همه ی افراد، مشتاق داشتن اتومبیلی تمیز و بدون لک و خراش هستند. خوشبختانه روش هایی برای حفاظت و نگهداری از رنگ بدنه وجود دارد که به بدنه ی خودرو هم آسیب وارد نمی کنند و هزینه ی گزاف هم ندارند.

پولیش ماده ای ساینده است و مانند سنباده لایه برداری انجام می دهد. درون پولیش خودرو دانه های ریزی وجود دارد که با ساییدن در سطح بدنه لایه نازکی از رنگ را بر می دارند. زمانی که بر روی بدنه خودرو خط و خش ایجاد شود با استفاده از پولیش آنها را از بین برده و بدنه را براق می کند. پولیش خودرو ال نود فقط لایه نازکی از رنگ بدنه ی خودرو را بر می دارد و به هیچ عنوان به رنگ بدنه آسیب وارد نمی کند.

هدف از واکس زدن بدنه ی خودرو ال نود ، حفاظت از رنگ بدنه است. واکس خودرو بین بدنه و محیط بیرون مانعی ایجاد می کند تا از تماس ذرات گرد و خاک، نور، اشعه و رطوبت با بدنه ی خودرو جلوگیری بکند. واکس فقط نقش حفاظتی و براق کنندگی دارد و مانند پولیش خط و خش را برطرف نمی کند. نوعی واکس وجود دارد که بدنه ی خودرو را ضد آب می کند و از رنگ بدنه در برابر رطوبت و آلاینده ها به خوبی محافظت می کند. خودروی واکس کاری شده دیگر نیاز به شستشوی مداوم ندارد و جایی برای انواع آلودگی نخواهد داشت.

واکس و پولیش تخصصی ال نود 

ویدیو واکس و پولیش ال نود

ویدیو بالا بخش هایی از خدمات انجام شده برای پولیش و صافکاری ال نود را در صافکاری و نقاشی وستینال نشان می دهد. 

لیسه گیری خودرو ال نود در تعمیرگاه صافکاری و نقاشی وستینال

یکی از راه های ترمیم خط و خش در بدنه خودرو ال نود لیسه گیری است که با رنگ کردن بدنه خودرو تفاوت دارد و در اثر انجام آن هم افت قیمت شدیدی در خودرو رخ نمی دهد  هم خط و خش بدنه محو می شود.

عملیات لیسه‌گیری ال نود معمولا برای رفع خراش‌های عمیق با گستره بالا انجام می‌شود؛ خراش‌های سر تا سری که معمولا در بسیاری از موارد، رنگ خودرو دچار ترک می‌شود و اگر صاحب اتومبیل به سرعت برای ترمیم خراش اقدام نکند، ممکن است قسمتی از رنگ رویه خودرو ریخته و ناحیه آسیب دیده به نقاشی مجدد نیاز پیدا کند.

فرم درخواست صافکاری و نقاشی ال نود

درخواست مشاوره صافکاری و نقاشی

  • توضیحاتی پیرامون مدل خودرو، میزان صدمه وارد شده به خودرو و محل آسیب دیده بدهید.
  • انواع فایل های مجاز : jpg, gif, png, pdf.
    جهت اعلام هزینه و زمان دقیق تر، عکس قسمت آسیب دیده خودرو را ارسال کنید.

هر سوالی داشته باشید در واتس اپ پاسخ خواهیم داد